Uitersten in de Valley - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Jan Heek - WaarBenJij.nu Uitersten in de Valley - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Jan Heek - WaarBenJij.nu

Uitersten in de Valley

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

06 Mei 2015 | Verenigde Staten, Kingman

Zoals al verteld, het weer rond de Valley (en het hele oosten van de USA) is compleet van slag. Daarom zijn wij gisterenochtend heel vroeg naar de Canyon gereden en hebben in de ochtendzon nog een aantal filmopnames kunnen maken. Op weg naar Flagstaff kregen we toch een bui te verwerken doch in Flagstaff was het droog. Daar even koffie gedronken en wat rond gekeken en toen door naar Sedona.... met redelijk weer door een prachtige natuur. Na inchecken met een taxi naar "up-town Sedona" en - na een tweetal biertjes - besloten om met een Pink Jeep Tour mee te gaan. We stijgen via een eigenlijk onbegaanbare weg naar grote hoogte waar vanuit we een prachtig zicht hebben op Sedona en omgeving.
Vanmorgen zag de lucht er dreigend uit maar onze route ging naar het zuiden. Tot de bergen ging het prima maar als we naar boven de 2000 meter uit stijgen rijden we haarspeldbochten in de wolken en miezerige regen. Pas als we uit de bergen zijn richting Prescott, klaart het op en op weg naar Route 66 zien we nog een enorme bui rechts van ons losbarsten maar gelukkig boog onze weg naar links en bleven we droog. Via de "Historic Route 66" rijden we naar het westen en als we in Kingman aankomen is de lucht strak blauw en 25 graden. Kortom, zwembroek aan en een duik in de pool. Morgen op tijd naar Las Vegas, kijken of we ons vakantiegeld kunnen terugwinnen.... wie weet een goed geluksgetal voor de roulette?

• 06 Mei 2015 - 18:36

Hetty En Jan:

beste 2 , al meerdere malen geprobeerd iets te schrijven, maar
    steeds mislukt het.wij volgen jullie redelijk. mooie vergezichten
    maar van dichtbij geen korte rokjes! ook het weer zit zo nu en dan een beetje tegen.
    kortom, zo wij jullie reisverslag lezen een geweldige ervariing en dat samen
    VADER en ZOON! geniet ervan en behouden thuiskomst. kus en groeten Hetty en Jan

• 07 Mei 2015 - 02:46

Jan:

Beste Hetrty en Jan, dank voor jullie lieve woorden. We zijn woensdag in Las Vegas aangekomen. Mooi weer en we gaan zo nog even gokken... of een show bekijken. Groetjes van Jan en Arjan.

• 07 Mei 2015 - 18:25

Hetty En Jan Van Der Mark:

hoi jan en arjan,

wij dachten dat jullie 3 weken vakantie hadden.

Vanmiddag was Miep op de thee en we hoorden dat jullie dit
    weekend al thuis komen.

ben in positieve zin jaloers op jullie!

Vader en zoon op de motor ...GEWELDIG.
    die herinnering kunnen ze jullie niet meer afnemen.

WELKOM THUIS .groeten / kus Hetty en Jan